© 2018 TMI Nederland BV

Klachtenstrategie

Perspectief en benchmarks klachtenstrategie

Het Onderzoek Klachtencultuur van TMI is ontworpen voor het maken van een "momentopname" van uw huidige cultuur om zo een referentiepunt vast te stellen en u te ondersteunen sterktes en te ontwikkelen gebieden te analyseren in uw systemen voor terugwinnen van service, cultuur en processen. Het onderzoek meet de 10 factoren die onze internationale consultancy heeft geïdentificeerd als belangrijke invloeden op bedrijfsbehoud. U zult in staat zijn uw organisatie te vergelijken met andere in uw industrie, zowel nationaal als internationaal. Het verbeteren van klantenbehoud en bouwen aan loyaliteit van klanten is de beste marketinginvestering die u kunt doen. Uw deelname is een mogelijkheid om te zien waar uw organisatie staat in het terugwinnen van service en stelt u hierna in staat een beter geïnformeerde beslissing te nemen over te nemen vervolgstappen.


Advisering klachtenstrategie

TMI heeft, bij het gebruik van feedback van klanten als strategisch gereedschap, een pioniersrol vervuld en we adviseren vele organisaties die we ondersteunen bij het eerst herkennen van het belang van, en daarna het verbeteren van hun systemen voor terugwinnen van service. Dit werk is meer recentelijk verder uitgebreid waarin ook het afhandelen van klachten als handelsmerk is opgenomen.


Aangeboden services omvatten:


Adviseren op klachtenstrategie & -proces

TMI heeft meer dan tien jaar ervaring in het werken met klanten in een breed scala aan werkterreinen voor het ontwerpen en saneren van strategieën voor het omgaan met klachten en processen.Elk project wordt toegesneden op de individuele behoefte van de klant, maar onze aanpak omvat ook cruciale beoordelingen in 10 sleutelgebieden. Gebieden waarop we in staat zijn huidig gedrag en processen te vergelijken met industriestandaarden en best practices.Als resultaat kunnen klanten een serie van gedetailleerde aanbevelingen verwachten, die hen zowel dichter bij 's werelds best practices brengen als hun service zullen onderscheiden in de markt. Klik hier om een elektronische brochure van onze services voor Klachtenmanagement te downloaden


Training 'Een klacht is een geschenk'

Het wereldvermaarde programma 'A Complaint is a Gift' (Een klacht is een geschenk) van TMI is een zeer interactieve, eendaagse workshop die deelnemers in hoog tempo een nieuwe manier biedt in het denken over iets wat vaak als een onprettig en niet-lonend aspect van klantenservice wordt gezien.


Onderzoek Klachtencultuur

Sinds 1999 heeft TMI onderzoek verricht naar klachtenafhandeling middels een nationaal netwerk-onderzoek. Betrokkenheid bij dit onderzoek biedt organisaties de mogelijkheid tot het verkrijgen van diepgaande, onbevooroordeelde informatie over hoe hun houding t.a.v. terugwinnen van service en processen zich verhoudt tot die van andere bedrijven in vergelijkbare bedrijfsgebieden evenals nationale best practices.


Klachtencultuur Survey Website  Hierop kunt u clicken als u de Survey wilt invullen.



TMI Corporate Brochures
TMI Service Brochure
TMI Service Essentials
Neem contact met ons op


 
Bookmark and Share

TMI Training & Consultancy BV Tel. 088 - 00 33 700 E-Mail: info@tminederland.nl
Postbus 413, 3400 AK IJsselstein Fax 030 - 31 00 198