© 2018 TMI Nederland BV

Professioneel Omgaan met Klachten - Een klacht is een geschenk

De eerste en meest voorkomende reactie op een klacht is verdediging of tegenaanval. Dat geeft uw relatie een negatief gevoel met als gevolg een groot risico op conflicten.

Tijdens deze training leert u klachten te behandelen als een geschenk, het vertrouwen van de relatie terug te winnen en de relatie te behouden. Klachten bevatten onschatbare hoeveelheden informatie over uw organisatie en de beleving hiervan bij de buitenwereld. Mensen die de moeite nemen om te klagen, bewijzen uw organisatie een grote dienst en dat moet beloond worden.

Deze training geeft een grotere arbeidsvreugde en toenemend zelfrespect bij uw medewerkers, betere relaties met externe en interne relaties en hierdoor betere resultaten.

Lees hier meer over deze training.

Deze training kan open (2 dagen) gevolgd worden of op locatie. Wat is het verschil? Klik hier



TMI Corporate Brochures
TMI Service Brochure
TMI Service Essentials
Neem contact met ons op


 
Bookmark and Share

TMI Training & Consultancy BV Tel. 088 - 00 33 700 E-Mail: info@tminederland.nl
Postbus 413, 3400 AK IJsselstein Fax 030 - 31 00 198